De laatste voorbereidingen ! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Leo van Eeden - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen ! - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Leo van Eeden - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen !

Door: Leo van Eeden

Blijf op de hoogte en volg Leo

11 Augustus 2019 | Nederland, Lisse

Nog enkele wandeling met rugtas, en merk dat het na enkele km’s wel weer lekker loopt wat een heerlijk gevoel is.
Inmiddels opa geworden van een heerlijk meisje van 3,5 jaar die ik uitleg over mijn tocht.
Dan komt ze met een mooie reactie zo van, opa wat ga je doen, waar ik op antwoordt dat ik in Italië ga wandelen, en vraagt waarom.
Nou ik antwoordt dat ik het leuk vind zo mooie lange wandeling in een ander land.
Dan heeft ze weer een vraag, waarom ? En dat gaat dan zo even door!
Ik heb het privé op dit moment nog wel wat druk maar kan gelukkig toch wat tijd vrij maken voor de pelgrimstocht in Italië.
Nog wat dagen werken, en dan laat ik dat ook even achter mij.
Maandag 19 augustus vroeg op het vliegtuig naar Geneve en dan in de middag met de bus naar Aosta in Italië.
Daar is al het nodige te zien van het oude Romeinse keizerrijk.
De volgende ochtend begin ik aan ongeveer 30 km naar Chatillon.

  • 12 Augustus 2019 - 10:34

    Kira:

    Het is je van harte gegund na de afgelopen jaren! Petje af dat je weer gaat lopen xx

  • 12 Augustus 2019 - 18:04

    Carlyn En Faelien:

    Wij gaan je verslagen bijhouden opa Leo! Zodat er nog meer “waarom’s?” ontstaan :-)!

  • 19 Augustus 2019 - 06:19

    Agatha Van Duijn:

    Succes Leo, ga er vooral veel van genieten onderweg! Leuk om je verhalen te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leo

Actief sinds 19 Feb. 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 56018

Voorgaande reizen:

16 April 2022 - 27 Mei 2022

Via Francigena del Sud

19 Augustus 2019 - 24 Oktober 2019

Via Francigena

18 Juni 2019 - 28 Juni 2019

De muur van Hadrianus

02 Maart 2014 - 02 Juli 2014

Camino Santiago de Compostella

Landen bezocht: