Voorbereiding voltooid - Reisverslag uit Poelpolder, Nederland van Leo van Eeden - WaarBenJij.nu Voorbereiding voltooid - Reisverslag uit Poelpolder, Nederland van Leo van Eeden - WaarBenJij.nu

Voorbereiding voltooid

Blijf op de hoogte en volg Leo

01 Maart 2014 | Nederland, Poelpolder

Zo vanavond een geslaagd uitzwaai feestje gehad. de rugtas is helemaal in orde gebracht met de laatste aanpassingen en weegt ongeveer 9,5 kg als ik morgenochtend ga vertrekken weegt hij ongeveer 11 kg. Dat komt door het proviand en water. Ik houdt altijd 1 half liter petflesje vol met water en heb nog 1 half liter petflesje om steeds te gebruiken.
Ik ga mijn voeten elke ochtend insmeren met speciale voeten crème.
Ik krijg heel wat verzoeken om mij te volgen en die wilg ik graag in !!
Dit vindt ik wel fijn en gezellig, zo voel ik mij niet helemaal alleen.
De eerste paar dagen wandel ik zo rond de 20 km dan kan ik mooi in het ritme komen!!
Ik heb vrijdag mijn werk voor 4 maanden achter mijn gelaten, even geen doorlooptijden maar genieten van de wandel tijden Ha Ha !!
Ik heb er erg veel zijn in morgen, ik sta open voor wat mij gaat overkomen !!!!

Morgen is het voor mij BUEN CAMINO !!!

  • 02 Maart 2014 - 02:39

    Marion:

    Een hele mooie reis gewenst!

  • 02 Maart 2014 - 08:30

    Barry & Carlyn:

    Papa Leo heel succes en vooral veel genieten! Liefs van ons

  • 02 Maart 2014 - 08:57

    Bert Gorter:

    Zet mij maar op je verzendlijst. Ik wil je wel volgen op je camino. Kijk wel uit wie je toevoegt. Werd laatst erg vervelend door een heer caminofrans onheus bejegend. Maar laten we positief verder gaan met deze voor jouw tocht der tochten. Net als ik weet je niet wat je te wachten staat. Laat het je overkomen! Er gebeuren hele bijzondere gebeurtenissen! Ik ben benieuwd naar je avonturen. Ter afsluiting. Buen camino. Volg je eigen weg en begin inderdaad erg rustig met de km's. Luister naar je lichaam, want je levert toch een indrukwekkende prestatie op zowel sportief dan wel mentaal gebied. Mijn avonturen kun je ook lezen bij waarbenjij.nu maar dan onder de naam: bertgorter. (Dit jaar mijn derde camino)

  • 02 Maart 2014 - 08:58

    Marian:

    Leo, ik wens je een goede reis met veel mooie ontmoetingen. Buen Camino!
    Marian

  • 02 Maart 2014 - 09:07

    Geert:

    Goede reis Leo veel plezier
    Misschien zien we elkaar in Santiago begin juni als ik daar start voor mijn reis naar Rome.
    Ik ga je volgen.....

  • 02 Maart 2014 - 09:33

    Kira:

    Heel veel succes lieve papa. Geniet van de ervaring en laat het over je heen komen!! XXXXX

  • 02 Maart 2014 - 13:13

    Frank:

    Ik ga je volgen. Ik ben altijd geinteresseerd in dergelijk soort tochten. Ik hoop dat je lekker veel schrijft en het ook een beetje kan. Veel succes!

  • 02 Maart 2014 - 15:39

    Plonie Jelsma:

    Ik wens jou ook een Buen Camino en ik hoop dat het voor jou al lopend net zo'n mooie ervaring wordt als wij al fietsend hebben beleefd.
    En onthoud: de weg is het doel.

  • 02 Maart 2014 - 16:25

    Eugene Uiting:

    Hoi Leo, Buen Camino . Ik wens je toe dat je de wonderen van de camino kunt toelaten. Elke dag een cadeautje en je hoeft alleen maar dankjewel te zeggen. Ultreija i Suseija

  • 02 Maart 2014 - 17:41

    Patrick Burggraeve:

    Misschien komen we elkaar wel tegen collega pelgrim ....mooiste stuk die je doet is uiteraard Belgenland ...Weze welkom. Ook ik ga je volgen. Buen Camino

  • 02 Maart 2014 - 21:45

    Marijke:

    hoi broer, ik ga je volgen want je doet het alleen, maar heel veel vrienden en familie denken aan je,
    ik hoop dat je veel van je reis laat zien ..... en geniet !!!!
    petje af voor jouw toti toi toi, buen camino

  • 03 Maart 2014 - 08:55

    Audrey & Sjoerd:

    Veel geluk en plezier op je reis!!
    Jammer dat we je zaterdag niet meer hebben gezien.
    Liefs Audrey, Sjoerd en Benthe

  • 04 Maart 2014 - 10:18

    Arnoud De Vries:

    Even berichtje om je te laten zien dat wat jij schrijft, ook echt gelezen wordt! ;-) Goed reis! Je zult wellicht de kop eraf gebeten hebben op het moment dat je dit leest... Ben benieuwd. Groet, Arnoud

  • 04 Maart 2014 - 22:51

    Piet Schaefers:

    Goede reis toegewenst en we volgen je,groetjes piet en barrie

  • 07 Maart 2014 - 12:52

    Anneke:

    Heb je meteen effe een borrel genomen, loop je lekker soepel, haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leo

Actief sinds 19 Feb. 2014
Verslag gelezen: 658
Totaal aantal bezoekers 55983

Voorgaande reizen:

16 April 2022 - 27 Mei 2022

Via Francigena del Sud

19 Augustus 2019 - 24 Oktober 2019

Via Francigena

18 Juni 2019 - 28 Juni 2019

De muur van Hadrianus

02 Maart 2014 - 02 Juli 2014

Camino Santiago de Compostella

Landen bezocht: