Naar Wallsend - Reisverslag uit Wallsend, Verenigd Koninkrijk van Leo van Eeden - WaarBenJij.nu Naar Wallsend - Reisverslag uit Wallsend, Verenigd Koninkrijk van Leo van Eeden - WaarBenJij.nu

Naar Wallsend

Door: Leo

19 Juni 2019 | Verenigd Koninkrijk, Wallsend

Zo na de bootreis van Hoek van Holland naar Harwich en een autoriit van 500 km nu in de Dorset Arms Inn, Wallsend, Newcastle upon Tyne.
Het links rijden is altijd wel een dingetje maar zonder schade op bestemming aan gekomen.
Matty heeft jammerlijk weer last gekregen van een oude hiel blessure.
Zodoende moet ze het lopen helaas ontzien ivm verdere klachten !!
We gaan het zo doen dat ik ga lopen en Matty gaat vooruit met de auto.
Morgen donderdag ga ik vanaf fort Segedunum starten.
Het weer ziet er goed uit, geen regenpak mee!
In het ford koop ik een paspoort voor de nodige stempels onderweg.
Als het goed gaat komt mijn volgende verslag vrijdagavond.
Gr Leo.

• 20 Juni 2019 - 10:15

Bea En Huub:

Hoi Matty en Leo
    Het lijkt ons een heel mooie omgeving om te lopen, Engeland is zowiezo
    mooi.
    Jammer dat Matty weer last heeft van der hielspoor, toch leuk dat jullie dit samen doen.
    Een heel fijn vervolg nog en we horen later de verhalen .