Voorbereiding Hadrian's Wall - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Leo van Eeden - WaarBenJij.nu Voorbereiding Hadrian's Wall - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Leo van Eeden - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Hadrian's Wall

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

13 Juni 2019 | Nederland, Lisse

De voorbereidingen zijn meer van wat zijn de overnachtings mogelijkheden, wat is er onderweg te vinden voor levens onderhoud tussen de 2 grote plaatsen Carlisle en Newcastle Upon Tyne.
De Brexit met de prijs van de Pond !
Na onderzoek is het toch wat eigenlijk iedereen doet en dat is gewoon en wandelreis kopen met bagage vervoer tussen de overnachtings plaatsen.
We gaan er 8 wandeldagen van maken van 13 tot 23 km per dag.
De tijd is door ons gekozen rond de langste dag waardoor het weer redelijk is volgens de verwachting.
We starten in Wallsend bij Fort Segedunum waar de eerste stempel op ons wandelpasport gaan krijgen.
Ik probeer weer om de dag een verslagje te publiceren

• 13 Juni 2019 - 16:39

Marg:

Hoi Leo en Matty,
    Wat een plannen, geweldig, afspreken lukt nu niet meer, doe we daarna, we volgen jullie met veel belangstelling, leuk dat je het met z’n tweeen doet, heel veel plezier, geniet ervan!!

• 14 Juni 2019 - 19:39

Carlyn:

Heel veel plezier! Geniet er van samen! Mooie omgeving en wandelen. Liefs

• 17 Juni 2019 - 15:43

Plonie Jelsma:

Hoi Matty en Leo,

Mooie plannen! Ik hoop dat jullie goed weer hebben en lekker gaan genieten!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Wanneer vertrekken jullie?
    Groetjes, Plonie